Eden Springs the water and coffee company
Eden TootedTeenused  ja nõuandedPakkumisedEnergia töökohalMeistTee tilaus

Home Dotted Energia töökohal Dotted Heaolu töökohal Dotted Kas hoolite oma heaolust töökohal? Dotted Stressijuhtimine töökohal


Stressijuhtimine töökohal



Töö ja koduse elu tasakaalustamine võib olla tõsiseks stressiallikaks, kuid on mõned lihtsad tehnikad, mis aitavad sul parandada oma elukvaliteeti ja tagada heaolu.

Kas veedad rohkem aega tööl kui kodus?
Tänapäeva ülemaailmses infoühiskonnas on võimalik töötada pea kõikjal – kodus, autos, isegi puhkusereisil. Tingituna mobiiltelefonide, sülearvutite, videokonverentside ja muu moodsa tehnika levikust töötavaid paljud inimesed kauem kui varem ja piirid töö- ja eraelu vahel on hägustunud. Kui töö ja isikliku elu tasakaal on paigast ära, võib stressitase järsult tõusta. 

Surve korraga nii kodust kui ka töölt võib tõsta stressitaset ja põhjustada lihaspingeid. Stressi sümptomid võivad olla näiteks pilukil silmad, längus õlad, krampis lõug või valutav selg. Siin on mõned kasulikud nõuandeid, kuidas tööl stressi ja lihaspingeid vähendada.
  1. Krampis lõug või hammaste krigistamine
    Ava suu nii laialt kui võimalik ja venita lõualihaseid, hoia asendit, ja sulge seejärel suu. Korda 3 seeriat, seejärel lase lõual vabalt alla vajuda.
  2. Vidukil silmad
    Jälgi 10 sekundi jooksul mõnd kauguses paiknevat objekti ja lõdvesta samal ajal näolihased.
  3. Längus õlad
    Tõsta õlad üles kõrvadeni, hoia ja seejärel rulli õlad tagasi ja suru neid alla. Korda 3 seeriat.
  4. Krimpsus otsmik
    Lõdvesta kõik näolihased, sulge silmad ja kujutle enda nägu sulamas ja põranda poole vajumas.
Karjääri ja isikliku elu nõudmistega ei ole lihtne sammu pidada. Enamike inimeste jaoks on see pidev probleem. Siin on tasakaalu säilitamiseks mõned nõuanded spetsialistidelt.
  1. Taga endale piisavalt puhkepäevi
    Ürita osa igapäevatoimetusi tööpäeviti ära teha, et saaksid puhkepäevadel paremini lõõgastuda.
  2. Pea päevikut
    Märgi nädala jooksul üles kõik oma tegevused nii tööl kui ka vabal ajal. Nii saad näha mustrit ja vajadusel seda kohendada, näiteks jätta ära või delegeerida teistele ülesanded, mis sulle on ebameeldivad või mis ei ole esmatähtsad.
  3. Kasuta aega targasti
    Korralda oma kodutööd otstarbekalt – näiteks jaga pesu pesemine masinatäite kaupa päevade vahel ära selle asemel, et kogu töö puhkepäevaks jätta.
  4. Hellita ennast
    Kavanda igaks päevaks mõni meeldiv tegevus nagu lugemine, muusika kuulamine või lemmikhobi- või spordialaga tegelemine. See aitab pärast rasket päeva lõõgastuda.
  5. Maga piisavalt
    Kõige stressirohkem ja koguni ohtlikum on töötada unepuuduse korral. See mõjutab tööviljakust, kuid võib vigade tõttu maksma minna ka palju rohkem. Selliste vigade parandamine võib tähendada koguni veel rohkem töötunde.
  6. Väljendu selgelt
    Tülikate arusaamatuste vältimiseks väljendu selgelt ja kuula hoolikalt. Tee märkmeid ja nimekirju, kasuta muid abivahendeid, mis aitavad süsteemi ja korda säilitada.
  7. Eralda nädalas üks õhtu puhkamiseks
    Lülita välja telefon, arvuti ja televiisor ning avasta põnevad tegevused koos pere või sõpradega. Meeldivate inimeste ja tegevustega aega veetes tunned ennast rõõmsama ja värskemana.
  8. Kindlusta endale tugivõrgustik
    Stressirohkel perioodil on sageli abiks lihtsalt mõne pereliikme, hea sõbra või usaldusväärse töökaaslasega vestlemine. Vajadusel tasub kaaluda ka arsti, psühholoogi, nõustaja või muu spetsialisti abi kasutamist.

<<
Juba meie klient?
Helistage 800 81 81
TASUTA PAKKUMINE

Võta ühendust kohe!

800 81 81





Miks valida Eden?

Teenindus Teenindus
Keskkonnasõbralik ettevõte Keskkonnasõbralik ettevõte
KOHVILAHENDUS

Tõeline Itaalia
espresso ühe
nupuvajutusega
ja ainult
0,25 € eest


       Tooted
       Teenused ja nõuanded
       Pakkumised
       Energia töökohal
       Meist
     Votke meiega ühendust
  • Klienditeenindus: 800 81 81
  • Kirjutage meile
  • Eden Springs Estonia OÜ
    Peterburi tee 90g
    Tallinn 11415