Eden Springs the water and coffee company
Eden TootedTeenused  ja nõuandedPakkumisedEnergia töökohalMeistTee tilaus

Home Dotted Energia töökohal Dotted Heaolu töökohal Dotted Kas hoolite oma heaolust töökohal? Dotted Kehaline aktiivsus


Kehaline aktiivsus



Mitmete spetsialistide arvates on vähene liikumine meie kaasaegses ühiskonnas üks tõsisemaid tervist ohustavaid tegureid. Alati ei pruugi olla kerge tihedas päevaplaanis enese liigutamiseks aega leida, aga selle juures on abi mõnedest lihtsatest nippidest. Kuigi arstid soovitavad tervisliku eluviisi säilitamiseks iga päev ennast vähemalt 30 minutit liigutada, ei pruugi alati olla kerge tihedas päevaplaanis enese liigutamiseks aega leida. Sellegipoolest on mõned lihtsad nipid, mida saab kasutada isegi tööl. Tee lõunapausi ajal väike jalutuskäik – kutsu kaasa ka sõbrad ja kolleegid, et lõbusam oleks ja saaksite üksteist motiveerida.

Kasuta lifti asemel treppi
  • Kasuta väikest pausi ära venitusharjutuste tegemiseks – see vähendab kehas valusid ja pingeid ning pakub leevendust kangetele lihastele.
  • Siin on mõned lihtsad venitusharjutused, mida saad sooritada ka otse oma töölaua taga.
  • Võid need harjutused päeva jooksul mitu korda läbi teha.
Hoia iga asendit 5–10 sekundit, lõdvestu ja korda 3 seeriat.

Sõrmede venitus
Pliiatsi hoidmine või klaviatuuril trükkimine võib käed kangeks muuta ja lihaspingeid põhjustada. See harjutus aitab käelihaseid ergutada. Aja sirged sõrmed laiali, kuni tunned venitust, hoia käelaba randmega samal joonel. Seejärel, hoides käelaba ja rannet samas asendis, kõverda ja painuta sõrmede esimest ja teist lüli allapoole.

Käsivarre- ja õlavenitus
Põimi sõrmed kokku, pööra peopesad väljapoole, lükka küünarnukid enda ees sirgeks ja hoia asendit.

Seljavenitus
Suuna käsi kukla tagant ülaseljale ja hoia käsivart kõrva lähedal. Haara teise käega õrnalt küünarnukist. Tõmba küünarnukki kukla suunas ja siruta käsi piki selga allapoole, kuni tunned õrna venitust. Pea hetk vahet ja korda teise käega.

Kaelavenitus
Lase lõug kaelale vajuda, nii et kukal pikeneb. Seejärel pööra pea vasemale. Hoia veidi aega asendit ja too pea tagasi keskele. Pea hetk vahet ja pööra siis paremale.

Õlgade tõstmine
Rulli õlad üles kõrvadeni, hoia asendit, rulli õlad uuesti alla ja suru abaluud kokku.

Jalgade venitus
Seisa püsti ja leia endale tugi, millest kinni hoida, seejärel tõsta üks jalg tuhara suunas ja hoia põlved koos. Hoia asendit ja aseta seejärel jalg tagasi maha. Korda teise jalaga.

<<
Juba meie klient?
Helistage 800 81 81
TASUTA PAKKUMINE

Võta ühendust kohe!

800 81 81





Miks valida Eden?

Teenindus Teenindus
Keskkonnasõbralik ettevõte Keskkonnasõbralik ettevõte
KOHVILAHENDUS

Tõeline Itaalia
espresso ühe
nupuvajutusega
ja ainult
0,25 € eest


       Tooted
       Teenused ja nõuanded
       Pakkumised
       Energia töökohal
       Meist
     Votke meiega ühendust
  • Klienditeenindus: 800 81 81
  • Kirjutage meile
  • Eden Springs Estonia OÜ
    Peterburi tee 90g
    Tallinn 11415